Wijziging folderbezorging

Er is iets gewijzigd in de bezorging van uw folder. Vanaf eind vorig jaar wordt de folder van Poiesz bij u bezorgd in een pakket samen met andere folders zoals Leen Bakker, Zeeman, DA, Kwantum en JYSK. Wilt u hier meer over weten? Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over de folderbezorging.

Veelgestelde vragen

Wat verandert er precies aan de bezorging?

In 2019 wordt de Poiesz folder wekelijks verspreid samen met andere folders zoals Leen Bakker, Zeeman, DA, Kwantum en JYSK. Bij de meeste mensen zal de folder ook nog steeds op zaterdag worden bezorgd. Er is echter een uitloop mogelijk op maandag en dinsdag.

 

Voorheen kreeg ik altijd een folder. Ik ben bang dat ik die nu niet meer zal krijgen. Klopt dat?

Als u in 2018 de folder van ons kreeg, dan blijft u die ook in 2019 ontvangen. Onze folder wordt op dezelfde adressen bezorgd als voorheen.

 

Wanneer ontvang ik de folder?

In de meeste gevallen zal de folder op zaterdag worden bezorgd. Er is echter een uitloop mogelijk op maandag en dinsdag. Indien u later dan dinsdag de folder ontvangt, dan horen wij dat graag. Dit kunt u aan ons melden door dit klachtenformulier in te vullen.

 

Met welke folders wordt de Poiesz folder verspreid?

Onze folder wordt samen met andere folders zoals Leen Bakker, Zeeman, DA, Kwantum en JYSK verspreid. Het verschilt per adres welke folder(s) u samen met de Poiesz folder ontvangt. Wij willen graag zoveel mogelijk mensen in het Noorden van Nederland voorzien van onze folder. Andere winkels kiezen voor een ander verspreidingsgebied van hun folder. Als u in 2018 geen folders van bv. Leen Bakker of DA ontvangt, hoeft dat dus niet automatisch te betekenen, dat u onze folder ook niet gaat ontvangen.

 

Zit de folder nu in het in plastic verpakte Spotta folderpakket?

Nee, onze folder zit niet in het Spotta folderpakket. Onze folder zit in een ander folderpakket, namelijk bij folders zoals Leen Bakker, Zeeman, DA, Kwantum en JYSK.

 

Door wie wordt de folder nu bezorgd?

Axender is het bedrijf dat de Poiesz folder bezorgt. Zij werken samen met regionale verspreiders. Dit zijn verspreiders die bekend zijn met uw regio. Zij zetten alles in het werk om u van onze folder te voorzien. Indien u een opmerking heeft over de bezorging, dan horen wij dit graag. U kunt uw opmerking altijd doorgeven aan onze klantenservice.

 

Kan ik de folder bekijken in een app?

Onze folder staat in de app ‘Alle folders’. Deze app is beschikbaar voor zowel Apple als Android. U kunt deze downloaden via de store op uw smartphone.

 

Vanaf wanneer staat de nieuwe folder op jullie website?

De folder van de nieuwe week is vanaf zaterdag te bekijken op onze website en tevens via deze link.

 

Ik heb de folder niet gekregen. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat u de folder niet heeft gekregen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We willen u vragen om dit formulier in te vullen. Aan de hand van uw postcode en huisnummer kunnen we achterhalen waar het fout is gegaan. Uiteraard gaan we zorgvuldig met uw gegevens om.

 

Ik heb gehoord dat jullie verspreider geen bezorger heeft voor de straat waar ik woon. Krijg ik nu de folder wel?

Jazeker. Het kan voorkomen dat er in uw regio tijdelijk geen vaste bezorger is. Axender heeft daarom altijd ‘reserve’ bezorgers achter de hand. Dit is een groep mensen die overal kan worden ingezet om alsnog de folder te bezorgen. Uiteraard doet Axender er alles aan om zo snel mogelijk weer een vaste bezorger voor uw regio te vinden.

 

Ik heb een klacht over de bezorging. Waar kan ik die melden?

U kunt uw klacht met ons delen door dit klachtenformulier invullen. Of u kunt telefonisch contact opnemen met ons door tijdens kantooruren te bellen naar 0515-428800.

 

Ik wil graag de folder bezorgen. Kan dat?

Jazeker, vanaf 13 jaar mag je folderbezorger worden. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de website van onze verspreider Axender.