Poiesz doneert € 26.132,- aan Stichting Heppie!

Als onderdeel van de zomercampagne ‘Pak-in Pak-uit weken’ konden klanten van Poiesz tot en met 31 augustus jl. sparen voor vakantiecadeaus of toegangskaarten voor vakantieattracties. Voor elke spaarkaart die de klant inleverde voor een cadeau of een toegangskaart uit de zomercatalogus reserveerde Poiesz € 1,- voor Stichting Heppie.

 

In totaal is er met deze actie een bedrag van € 26.132,- binnengehaald voor Stichting Heppie. ‘We kunnen spreken van een zeer succesvolle actie. We hebben met deze actie een heleboel klanten blij gemaakt met prachtige zomerse cadeaus en dagjes weg. Tegelijkertijd hebben we, samen met onze klanten, een prachtig bedrag voor Stichting Heppie weten te realiseren. Door onze steun aan Stichting Heppie helpen we heel veel kinderen die het wat moeilijker hebben om ook vakantie te kunnen vieren. Als familiebedrijf vinden we het belangrijk om zo ons steentje bij te dragen’, aldus Rob Terstappen, commercieel directeur van Poiesz Supermarkten B.V.

 

In Nederland zijn er duizenden kinderen en jongeren die om heel verschillende redenen niet op vakantie kunnen. Bijvoorbeeld omdat er thuis geen geld voor is, of omdat ze een stoornis of achterstand hebben waardoor extra begeleiding bij het spelen nodig is. Voor deze kinderen organiseert Stichting Heppie het hele jaar door vakanties en weekenden. Directeur van Stichting Heppie, Nina Schmitz, is enorm onder de indruk van het prachtige bedrag dat met de actie bijeen is gebracht: ‘U wilt niet weten hoeveel kinderen we nu weer ‘heppie’ kunnen maken, wat geweldig dat een mooi familiebedrijf als Poiesz oog heeft voor deze ‘vergeten doelgroep’ in Nederland. Alle kinderen horen onbezorgd op te groeien en fijn te kunnen spelen en vakantie te kunnen vieren. We zijn als Stichting volledig afhankelijk van giften, sponsoren en acties zoals deze. Zeer grote dank aan Poiesz en alle klanten die hiermee echt het verschil in het leven van vele kinderen hebben gemaakt. In één woord: fantastisch!’

 

 

 

Op de foto:

Rob Terstappen (Commercieel Directeur Poiesz Supermarkten B.V. en Nina Schmitz (Directeur Stichting Heppie)

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.