Procesmanager Productdata

Stel: naar aanleiding van een reclamefolder die je hebt bekeken plaats je een online bestelling. Wanneer je de bestelling ontvangt blijkt dat deze niet overeenkomt met zowel de productinformatie in de folder als in de webshop. Het is voor jou direct duidelijk dat het betreffende bedrijf de productdata niet op orde heeft. Ben jij de persoon die denkt: “dit kan anders en ik weet hoe”? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Als Procesmanager Productdata ben je verantwoordelijk voor de beheersing van het gehele proces rondom de productdata, vanaf gedigitaliseerde aanlevering vanuit externe bronnen, het intern verrijken van data tot en met het tonen van de productdata in onze filialen en webshop. Hoe ga je dit doen? Je gaat zorgdragen voor het optimaal functioneren van de PIM (Product Information System) en de gelieerde software, voor de werkafspraken en procedures en voor de uitvoering van noodzakelijke controles ter borging van de productdata kwaliteit.

 

Binnenkort wordt gestart met een implementatie van een PIM. In deze implementatie zal je een grote bijdrage leveren of zelfs de hoofdrol spelen. Hierbij ontvang je uiteraard de noodzakelijke en gewenste ondersteuning vanuit de organisatie.

 

Wat ga je doen?

  • Je gaat actief samenwerken met de Category Managers, de bestandsbeheerders en de afdelingen logistiek, finance en ICT;
  • Je gaat een belangrijke bijdrage leveren bij de implementatie van een PIM;
  • Je gaat de nieuwe werkafspraken en instructies opstellen, communiceren, implementeren en borgen;
  • Je gaat dagelijks werken met applicaties zoals de PIM, het ERP, de POS en de WMS systemen, waarbij je borgt dat de productdata in deze systemen gelijk zijn;
  • Je spreekt leveranciers aan als het niet goed gaat met het aanleveren van correcte productdata in de datapools;
  • Je ondersteunt collega’s met het correct opvoeren en bijhouden van de foutloze productdata;
  • Je bent het aanspreekpunt voor alle vragen die te maken hebben met productdata en de verwerking daarvan;
  • Jij zorgt ervoor dat onze producten verkocht kunnen worden in al onze filialen en de webshops op basis van de juiste gegevens en afbeeldingen;
  • Jouw werkplek is op het hoofdkantoor van Poiesz Supermarkten B.V. in Sneek.

 

Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een relevante hbo of wo opleiding;
  • Je wilt structureel op de hoogte blijven van relevante trends en ontwikkelingen die spelen binnen de productdata;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je beschikt over een goed analytisch vermogen waarbij je in staat bent door te schakelen naar structurele probleemoplossing;
  • Je bent in staat om op zowel strategisch als operationeel niveau te werken en je weet alle verschillende takken van sport gelieerd aan productdata binnen ons bedrijf te verbinden;
  • Je weet zelfstandig te opereren, waarbij je ook oog hebt voor de verstandhoudingen binnen de organisatie;
  • Je hebt een gestructureerde werkwijze.

 

Dit hebben wij jou te bieden:

  • Een fulltime baan in een dynamische organisatie;
  • Ruimte voor jouw eigen inbreng en ideeën. Je kunt jezelf bij ons ontwikkelen!
  • Een salaris dat past bij de taken en verantwoordelijkheden van de functie.

 

Maar nu vraag je je natuurlijk af wie wij zijn…

Wij zijn Poiesz Supermarkten B.V., dé supermarkt van het Noorden. Een familiebedrijf dat ruim 98 jaar geleden startte in hartje Sneek, de waterstad van het Noorden. Inmiddels hebben we 69 supermarkten en 68 slijterijen in Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland en Overijssel. Daarnaast brengen we onze producten ook online aan de man middels onze webshops! Iedere dag staan er ruim 5.000 medewerkers klaar voor de klant. Elke dag is een kans om het nóg beter te kunnen doen. En daar kun jij dus aan meehelpen!

 

Enthousiast? Wacht dan niet langer en solliciteer!

Stuur je cv en motivatie uiterlijk 4 november a.s. naar werken@poiesz-supermarkten.nl t.a.v. Kim Brouwer. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met mevrouw A. Bannink, financieel directeur, te bereiken via telefoonnummer 0515-428800.