Medewerker HR/Salarisadministratie

Ben jij op zoek naar een afwisselende, fulltime baan waarin je jouw administratieve talent én interesse in HR en salarisadministratie kwijt kunt? Dan hebben wij dé kans voor jou! Voor ons hoofdkantoor in Sneek zijn wij op zoek naar een:

 

Medewerker HR/Salarisadministratie

 

Als Medewerker HR/Salarisadministratie ga je een gedeelte van jouw werkweek aan de slag op de afdeling HR en een gedeelte op de salarisadministratie. Op de afdeling HR ben je in basis verantwoordelijk voor de uitvoering van de personeelsadministratie en de bijbehorende correspondentie van de 84 supermarkten van Poiesz Supermarkten B.V. Je bewaakt de geldende P&O-procedures en ondersteunt onze personeelsfunctionarissen. Op de afdeling salarisadministratie ben jij mede verantwoordelijk voor een vlotte en correcte verwerking én afhandeling van salarisgerelateerde procedures van het hoofdkantoor, het distributiecentrum en de supermarkten van Poiesz Supermarkten B.V., alsmede van onze dochtermaatschappij Van Smaak B.V.

 

Jij bent als medewerker HR/salarisadministratie een vraagbaak waar de organisatie niet zonder kan. Herken jij je hierin? Lees dan verder voor meer informatie!

 

Wat ga je doen?

  • Je werkt deels op de HR-afdeling, waar je o.a. nieuwe medewerkers invoert, uit dienst meldingen verwerkt, contractverlengingen verwerkt, jubilarisinformatie ophaalt en fietsplan aanvragen verwerkt;
  • Op de salarisadministratie controleer je declaraties, maak je pro forma berekeningen en help je mee met het verwerken van salarismutaties;
  • Je bent aanspreekpunt voor vragen via telefoon en mail;
  • Samen met je collega’s zorg je dat de salarissen op tijd en correct worden betaald.

 

Dit ben jij:

  • Je bent een teamplayer en kunt ook goed zelfstandig werken;
  • Je hebt een sterke affiniteit met cijfers;
  • Je hebt optimale computervaardigheden en affiniteit met digitale processen, waarbij kennis van Word en Excel vanzelfsprekend is;
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je werkt nauwkeurig;
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen diverse werkzaamheden;
  • Je kunt goed omgaan met deadlines;
  • Je hebt mbo 3 of 4 werk- en denkniveau bij voorkeur in de richting van HR administratie of Basiskennis Loonadministratie (BKL).

 

Dit hebben wij jou te bieden:

  • Een superleuke baan van 40 uur per week (minus atv betekent dit een werkweek van 37 uur);
  • Een marktconform salaris afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring;
  • Bij goed functioneren krijg je na een jaar een vast contract;
  • Een gezellige werksfeer;
  • 10% korting op je wekelijkse boodschappen bij Poiesz;
  • Ruimte voor jouw inbreng en ideeën. Je kunt jezelf bij ons ontwikkelen!
  • Een afwisselende functie in een dynamische werkomgeving, waarin de dagen voorbij vliegen!

 

Maar nu vraag je je natuurlijk af wie wij zijn…

Wij zijn Poiesz Supermarkten B.V., dé supermarkt van het Noorden. Een familiebedrijf dat meer dan 100 jaar geleden startte in hartje Sneek. Inmiddels hebben we 84 supermarkten verspreid over Noord-Nederland. Iedere dag staan er ruim 6.500 medewerkers klaar voor de klant. Elke dag is een kans om het nóg beter te kunnen doen. Door goed te luisteren naar wat de klant wenst en daarop in te spelen. En daar kun jij dus aan meehelpen!

 

Enthousiast? Wacht dan niet langer en solliciteer!

Ben jij de persoon die staat te springen om aan de slag te gaan? Wacht niet langer en solliciteer! Stuur je cv en motivatie uiterlijk 15 juni a.s. naar werken@poiesz-supermarkten.nl t.a.v. Kim Brouwer, personeelsfunctionaris. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Rosanne Meijer - Dekker, Senior Salarisadministrateur, of Hendrik Nauta, manager HR van Poiesz Supermarkten, te bereiken via 0515-428800.