Klantenservice

Heeft u een vraag, suggestie of klacht? Bij Poiesz horen we het graag. Een selectie van de meest gestelde vragen leest u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met onze Klantenservice op via het contactformulier.

 

Veelgestelde vragen
Ik heb geen Poiesz folder ontvangen. Wat moet ik doen?

Onze weekfolder wordt elke zaterdag verspreid in het Noorden in een oplage van 400.000 exemplaren door PostNL. Heeft u de folder niet ontvangen? Dan horen we dat graag van u via het contactformulier van onze Klantenservice. Vergeet hierbij niet uw huisadres te vermelden waar u geen folder van Poiesz heeft ontvangen.

 

De actuele aanbiedingen van Poiesz kunt u ook hier bekijken.

 

Het product wat in de aanbieding is, is niet bij mijn Poiesz supermarkt op voorraad.

U kunt bij het Servicepoint van uw Poiesz supermarkt in de week dat de aanbieding geldig is, vragen naar een reclametegoedbon. Wanneer het product weer op voorraad is, kunt u deze reclametegoedbon gebruiken en inleveren bij de kassa.

Er is iets mis met het product wat ik heb gekocht, wat moet ik doen?

Het beste kunt u hiermee, met de aankoopbon, zo snel mogelijk terug gaan naar de Poiesz supermarkt waar u het heeft gekocht. Dan wordt u het snelst geholpen, omdat daar ook alles direct voorhanden is om u te helpen.

Ik heb een allergie, hoe weet ik welke producten bij Poiesz geen gluten of lactose bevatten?

Het doen van boodschappen met een allergie kan een hele uitdaging zijn. Daarbij helpen wij u graag. Fabrikanten zijn verplicht om allergenen op de verpakking te vermelden. Ook houden we bij in welke producten geen gluten of lactose zijn verwerkt. Deze lijst kunt u via dit contactformulier opvragen bij onze Klantenservice.

Ik heb meegedaan aan een winactie van Poiesz supermarkten, waar kan ik de uitslag bekijken?

Bijna elke week kunt u bij Poiesz supermarkten meedoen aan unieke winacties. U kunt de actuele (win)acties bekijken op onze website, in de weekfolder of op onze Facebookpagina. Prijswinnaars krijgen persoonlijk bericht van ons. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Heeft u een maand na de winactie nog geen mail, bericht of telefoon gehad van Poiesz? Dan kunt u ervan uitgaan dat u niet heeft gewonnen.

 

Winnaars van winacties op onze Facebookpagina worden bekend gemaakt in een bericht van Poiesz op Facebook.

Hoe meld ik me aan of af voor de email nieuwsbrief van Poiesz supermarkten?

Hier kunt u zich aanmelden voor onze email nieuwsbrief. En via deze link kunt u zich afmelden voor onze email nieuwsbrief. Of u kunt zich afmelden via de uitschrijf link, onderaan elke email nieuwsbrief van Poiesz.

 

Wat is de waarde van een volle spaarkaart met Poiesz zegels?

Bij iedere € 5,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) krijgt u een gratis Poiesz zegel. Hiermee spaart u gratis voor cadeaus, die elke jaar én elk seizoen wisselen. Zit er toch niet iets voor u tussen? Dan kunt u uw spaarkaart inleveren voor € 2,50 in contanten. U kunt ook wachten op de nieuwe collectie cadeaus: vier keer per jaar wisselt voor een deel het assortiment. Want een spaarkaart is meer waard als u het inlevert voor een gratis cadeau.

 

Bekijk hier de cadeaus waar u nu voor kunt sparen.

Vanaf wanneer kan ik onze vereniging inschrijven voor de Jeugd Sponsor Actie?

In het najaar start de inschrijving voor de Jeugd Sponsor Actie. Houd onze website, Facebookpagina of weekfolder in de gaten voor de start van de inschrijvingen. Of schrijf u hier in voor onze email nieuwsbrief, zodat u op de hoogte wordt gehouden van al onze aanbiedingen en acties.

Contactgegevens klantenservice