Klantenservice
Heeft u een vraag, suggestie of klacht? Bij Poiesz horen we het graag. Een selectie van de meest gestelde vragen leest u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met onze Klantenservice op via het contactformulier.
Heeft u een vraag, suggestie of klacht? Bij Poiesz horen we het graag. Een selectie van de meest gestelde vragen leest u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met onze Klantenservice op via het contactformulier.
Het toevoegen van gebak aan uw online order kan invloed hebben op het eerstvolgende beschikbare bezorgmoment.
Voor een bestelling inclusief vers gebak geldt:
- U kunt tot 12:00 uur bestellen voor bezorging op de volgende dag (m.u.v. zondag).
- U kunt uw order wijzigen tot 12:00 uur de dag voor bezorging. Na 12:00 uur kunt u uw bestelde gebaksproducten niet meer wijzigen, de andere producten kunt u wel wijzigen na dit tijdstip.
- Indien u gebak bestelt na 12:00 uur, zijn de bezorgmomenten op de volgende dag niet beschikbaar.
Voor een bestelling exclusief vers gebak geldt:
- U kunt tot 23:00 uur bestellen voor bezorging op de volgende dag (m.u.v. zondag).
- U kunt uw order wijzigen tot 23:00 uur op de dag voor bezorging. Na 23:00 uur kunt u uw order niet meer wijzigen.
De totaalprijs die in de webwinkel wordt gecommuniceerd kan afwijken van de prijs die u daadwerkelijk dient te betalen. De totaalprijs is exclusief het statiegeld voor de klapkratten waarin uw boodschappen worden verpakt. Per krat betaalt u € 7,00 statiegeld. Voor alle producten geldt dat u de prijs betaalt die op het moment van afhalen of bezorgen van toepassing is. Wanneer u een product bestelt voor volgende week terwijl het deze week in de aanbieding is betaalt u volgende week dus de reguliere prijs c.q. de prijs die op dat moment van toepassing is. De prijs van verse producten die in uw besteloverzicht wordt genoemd kan iets afwijken van de prijs die u uiteindelijk betaalt. Dat komt omdat het gewicht van verse producten kan afwijken.
Alle (contact)gegevens omtrent je online bestelling kun je vinden in je webwinkel-account. Kijk onder 'bestellingen' en klik op de bestelling waarvan je de details wilt bekijken
We kunnen ons goed voorstellen dat u vragen heeft rondom het Corona-virus en het doen van uw dagelijke boodschappen.
We hebben alle informatie voor u op een rijtje gezet op deze pagina (klik).
Mocht u toch nog met vragen zitten, neem dan contact met ons op.
U kunt bij het Servicepoint van uw Poiesz supermarkt in de week dat de aanbieding geldig is, vragen naar een reclametegoedbon. Wanneer het product weer op voorraad is, kunt u deze reclametegoedbon gebruiken en inleveren bij de kassa.
Het beste kunt u hiermee, met de aankoopbon, zo snel mogelijk terug gaan naar de Poiesz supermarkt waar u het heeft gekocht. Dan wordt u het snelst geholpen, omdat daar ook alles direct voorhanden is om u te helpen.
Het doen van boodschappen met een allergie kan een hele uitdaging zijn. Daarbij helpen wij u graag. Fabrikanten zijn verplicht om allergenen op de verpakking te vermelden. Uiteraard kunt u deze informatie tegenwoordig ook online vinden. Voor onze huismerken G'woon en Melkan verwijzen wij u graag door naar de websites: www.gwoon.nl en www.melkan.nl. Voor Allergie-informatie van onze A merken verwijzen we u graag door naar de websites van het merk zelf.
Bijna elke week kunt u bij Poiesz supermarkten meedoen aan unieke winacties. U kunt de actuele (win)acties bekijken op onze website, in de weekfolder of op onze Facebookpagina. Prijswinnaars krijgen persoonlijk bericht van ons. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Heeft u een maand na de winactie nog geen mail, bericht of telefoon gehad van Poiesz? Dan kunt u ervan uitgaan dat u niet heeft gewonnen.
Bij iedere € 2,50 aan boodschappen (exclusief statiegeld) krijgt u een gratis Poiesz zegel. Hiermee spaart u gratis voor cadeaus, die elke jaar én elk seizoen wisselen. Zit er toch niet iets voor u tussen? Dan kunt u uw spaarkaart inleveren voor € 2,50 in contanten. U kunt ook wachten op de nieuwe collectie cadeaus: vier keer per jaar wisselt voor een deel het assortiment. Want een spaarkaart is meer waard als u het inlevert voor een gratis cadeau.
Op dit moment kunt u uw vereniging nog niet inschrijven voor de Jeugd Sponsor Actie. Vanaf medio september start naar verwachting de inschrijving. Echter, dit is ook afhankelijk van de situatie met betrekking tot corona.
In de meeste gevallen zal de folder op zaterdag of zondag worden bezorgd. Er is echter een uitloop mogelijk op maandag en dinsdag. Indien u later dan dinsdag de folder ontvangt, dan horen wij dat graag. Dit kunt u aan ons melden door dit formulier in te vullen.
Wat vervelend dat u de folder niet heeft gekregen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We willen u vragen om dit formulier in te vullen. Aan de hand van uw postcode en huisnummer kunnen we bij Spotta, de bezorger van o.a. onze folder, achterhalen waar het fout is gegaan. Uiteraard gaan we zorgvuldig met uw gegevens om.
De actuele aanbiedingen van Poiesz kunt u ook hier bekijken.
De folder van de komende week is vanaf vrijdagavond 20.00 uur te bekijken op onze website en tevens via deze link.
Onze folder staat in de app ‘Alle folders’. Deze app is beschikbaar voor zowel Apple als Android. U kunt deze downloaden via de store op uw smartphone.
Jazeker. Het kan voorkomen dat er in uw regio tijdelijk geen vaste bezorger is. Spotta, de bezorger van o.a. onze folder, heeft daarom altijd ‘reserve’ bezorgers achter de hand. Dit is een groep mensen die overal kan worden ingezet om alsnog de folder te bezorgen. Uiteraard doet Spotta er alles aan om zo snel mogelijk weer een vaste bezorger voor uw regio te vinden.
U kunt uw vraag of klacht met ons delen door dit formulier in te vullen.
Door het aanmaken van een zakelijk account kunt u automatisch op rekening betalen. Dit betekent geen gedoe aan de deur met een pinpas. Daarnaast ontvangt u een zakelijke pas waarmee u in al onze supermarkten boodschappen kunt doen die u vervolgens gefactureerd krijgt. Liever direct aan de deur afrekenen? Dat kan ook! U kunt bij onze bezorger met PIN afrekenen.
Poiesz Supermarkten hanteert een minimale bestelwaarde van € 40,-. Wanneer u boodschappen bestelt, betaalt u € 2,50 verzamelkosten. De boodschappen worden bij uw bedrijf of instelling bezorgd.
Tijdens het bestellen kunt u zelf een voorkeurstijd en datum aangeven voor de bezorging.
Voor u als zakelijke klant reserveren wij graag een vast bezorgmoment*. Dit betekent dat uw boodschappen altijd op de gewenste dag binnen een vast tijdsblok worden bezorgd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
* Het reserveren van een vast bezorgmoment is mogelijk indien de waarde van uw bestelling wekelijks minimaal 100,- bedraagt.
Jazeker. Dat kan via de maaltijdservice van Van Smaak.
Natuurlijk kan dit. U bestelt precies de producten die u wilt, en wij zorgen ervoor dat deze bij uw kinderopvang wordt bezorgd.
Ons online assortiment is het complete assortiment. Alles wat u wenst, vindt u in onze webshop. Niet gevonden wat u zocht? Laat het ons weten via het contactformulier, en we zorgen dat we het zo snel mogelijk voor u oplossen!
Ja. Bewoners kunnen zelf eigen boodschappen bestellen. Voor zorginstellingen met cliënten die moeite hebben met het bestellen, heeft Poiesz oplossingen op maat. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.