Klantenservice

Heeft u een vraag, suggestie of klacht? Bij Poiesz horen we het graag. Een selectie van de meest gestelde vragen leest u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met onze Klantenservice op via het contactformulier.

 

Veelgestelde vragen
De totaalprijs die ik moet betalen voor mijn bestelling wijkt af van de prijs die in de webwinkel werd getoond. Hoe kan dit?

De totaalprijs die in de webwinkel wordt gecommuniceerd kan afwijken van de prijs die u daadwerkelijk dient te betalen. De totaalprijs is exclusief het statiegeld voor de klapkratten waarin uw boodschappen worden verpakt. Per krat betaalt u € 7,00 statiegeld. Voor alle producten geldt dat u de prijs betaalt die op het moment van afhalen of bezorgen van toepassing is. Wanneer u een product bestelt voor volgende week terwijl het deze week in de aanbieding is betaalt u volgende week dus de reguliere prijs c.q. de prijs die op dat moment van toepassing is. De prijs van verse producten die in uw besteloverzicht wordt genoemd kan iets afwijken van de prijs die u uiteindelijk betaalt. Dat komt omdat het gewicht van verse producten kan afwijken.

Het product wat in de aanbieding is, is niet bij mijn Poiesz supermarkt op voorraad.

U kunt bij het Servicepoint van uw Poiesz supermarkt in de week dat de aanbieding geldig is, vragen naar een reclametegoedbon. Wanneer het product weer op voorraad is, kunt u deze reclametegoedbon gebruiken en inleveren bij de kassa.

Er is iets mis met het product wat ik heb gekocht, wat moet ik doen?

Het beste kunt u hiermee, met de aankoopbon, zo snel mogelijk terug gaan naar de Poiesz supermarkt waar u het heeft gekocht. Dan wordt u het snelst geholpen, omdat daar ook alles direct voorhanden is om u te helpen.

Ik heb een allergie, hoe weet ik welke producten bij Poiesz geen gluten of lactose bevatten?

Het doen van boodschappen met een allergie kan een hele uitdaging zijn. Daarbij helpen wij u graag. Fabrikanten zijn verplicht om allergenen op de verpakking te vermelden. Ook houden we bij in welke producten geen gluten of lactose zijn verwerkt. Deze lijst kunt u via dit contactformulier opvragen bij onze Klantenservice.

Ik heb meegedaan aan een winactie van Poiesz supermarkten, waar kan ik de uitslag bekijken?

Bijna elke week kunt u bij Poiesz supermarkten meedoen aan unieke winacties. U kunt de actuele (win)acties bekijken op onze website, in de weekfolder of op onze Facebookpagina. Prijswinnaars krijgen persoonlijk bericht van ons. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Heeft u een maand na de winactie nog geen mail, bericht of telefoon gehad van Poiesz? Dan kunt u ervan uitgaan dat u niet heeft gewonnen.

Wat is de waarde van een volle spaarkaart met Poiesz zegels?

Bij iedere € 2,50 aan boodschappen (exclusief statiegeld) krijgt u een gratis Poiesz zegel. Hiermee spaart u gratis voor cadeaus, die elke jaar én elk seizoen wisselen. Zit er toch niet iets voor u tussen? Dan kunt u uw spaarkaart inleveren voor € 2,50 in contanten. U kunt ook wachten op de nieuwe collectie cadeaus: vier keer per jaar wisselt voor een deel het assortiment. Want een spaarkaart is meer waard als u het inlevert voor een gratis cadeau.

 

Bekijk hier de cadeaus waar u nu voor kunt sparen.

Vanaf wanneer kan ik mijn vereniging inschrijven voor de Jeugd Sponsor Actie?

Op dit moment kunt u uw vereniging nog niet inschrijven voor de Jeugd Sponsor Actie. Vanaf medio september start naar verwachting de inschrijving. Echter, dit is ook afhankelijk van de situatie met betrekking tot corona. 

Folder en nieuwsbrief
Wanneer ontvang ik de folder?

In de meeste gevallen zal de folder op zaterdag of zondag worden bezorgd. Er is echter een uitloop mogelijk op maandag en dinsdag. Indien u later dan dinsdag de folder ontvangt, dan horen wij dat graag. Dit kunt u aan ons melden door dit formulier in te vullen.

 

Ik heb geen Poiesz folder ontvangen. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat u de folder niet heeft gekregen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We willen u vragen om dit formulier in te vullen. Aan de hand van uw postcode en huisnummer kunnen we bij Spotta, de bezorger van o.a. onze folder, achterhalen waar het fout is gegaan. Uiteraard gaan we zorgvuldig met uw gegevens om.

 

De actuele aanbiedingen van Poiesz kunt u ook hier bekijken.

 

Hoe meld ik me aan of af voor de email nieuwsbrief van Poiesz supermarkten?

Hier kunt u zich aanmelden voor onze email nieuwsbrief. En via deze link kunt u zich afmelden voor onze email nieuwsbrief. Of u kunt zich afmelden via de uitschrijf link, onderaan elke email nieuwsbrief van Poiesz.

 

Vanaf wanneer staat de nieuwe folder op jullie website?

De folder van de komende week is vanaf vrijdagavond 20.00 uur te bekijken op onze website en tevens via deze link.

Kan ik de folder bekijken in een app?

Onze folder staat in de app ‘Alle folders’. Deze app is beschikbaar voor zowel Apple als Android. U kunt deze downloaden via de store op uw smartphone.

Ik heb gehoord dat jullie verspreider geen bezorger heeft voor de straat waar ik woon. Krijg ik nu de folder wel?

Jazeker. Het kan voorkomen dat er in uw regio tijdelijk geen vaste bezorger is. Spotta, de bezorger van o.a. onze folder, heeft daarom altijd ‘reserve’ bezorgers achter de hand. Dit is een groep mensen die overal kan worden ingezet om alsnog de folder te bezorgen. Uiteraard doet Spotta er alles aan om zo snel mogelijk weer een vaste bezorger voor uw regio te vinden.

 

Ik heb een vraag of klacht over de bezorging. Waar kan ik die melden?

U kunt uw vraag of klacht met ons delen door dit formulier in te vullen.

 

Zakelijk bestellen
Hoe kunt u betalen?

Door het aanmaken van een zakelijk account kunt u automatisch op rekening betalen. Dit betekent geen gedoe aan de deur met een pinpas. Daarnaast ontvangt u een zakelijke pas waarmee u in al onze supermarkten boodschappen kunt doen die u vervolgens gefactureerd krijgt. Liever direct aan de deur afrekenen? Dat kan ook! U kunt bij onze bezorger met PIN afrekenen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Poiesz Supermarkten hanteert een minimale bestelwaarde van €40,-. Wanneer u boodschappen bestelt, worden deze gratis bij uw bedrijf of instelling bezorgd.

Wanneer kunnen mijn boodschappen worden bezorgd (vast bezorgmoment)?

Tijdens het bestellen kunt u zelf een voorkeurstijd en datum aangeven voor de bezorging.

 

Voor u als zakelijke klant reserveren wij graag een vast bezorgmoment*. Dit betekent dat uw boodschappen altijd op de gewenste dag binnen een vast tijdsblok worden bezorgd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

 

 * Het reserveren van een vast bezorgmoment is mogelijk indien de waarde van uw bestelling wekelijks minimaal 100,- bedraagt.

Is het ook mogelijk om warme maaltijden te laten bezorgen?

Jazeker. Dat kan via de maaltijdservice van Van Smaak.

Kan er rekening gehouden worden met eventuele diëten?

Natuurlijk kan dit. U bestelt precies de producten die u wilt, en wij zorgen ervoor dat deze bij uw kinderopvang wordt bezorgd.

Wat zit er in het online assortiment?

Ons online assortiment is het complete assortiment. Alles wat u wenst, vindt u in onze webshop. Niet gevonden wat u zocht? Laat het ons weten via het contactformulier, en we zorgen dat we het zo snel mogelijk voor u oplossen!

Kunnen bewoners van mijn zorginstelling ook hun eigen boodschappen bestellen?

Ja. Bewoners kunnen zelf eigen boodschappen bestellen. Voor zorginstellingen met cliënten die moeite hebben met het bestellen, heeft Poiesz oplossingen op maat. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Contactgegevens Klantenservice

Contact met Poiesz